Translate

сряда, 26 декември 2012 г.

Въй сефте в Маскву?



Един въпрос…

- Сине,ти п*дераст ли си?
- Не тате,аз съм принцеса !



Говорим по русский

Разговор между българи в Русия, “перфектно” владеещи руски, пред асансьор в хотел:
- Въй сефте в Маскву?
- Имеет си хас.
- А асансьор бачкает?
- Йок, ево мама! Закеркенечился между етажами!
- Е, значит прийдьотся качваться па стъпалами…
- А до коими етажами?
- Хич хабер си не имею…



Покъртителни са статусите на неграмотните кифли:"Убичам те!", "Нужин си ми", "Ни мога без теб". Значи без мозък може, но без тоя, дето й е "нужин", не може!



Юсеин Болт вече е в 2013-та година.



- По какво Дядо Коледа ще разбере, че вече е пристигнал в България?
- Като види, че шейната му гори!



- Защо около Герена садят картофи?
- За да има какво да вдигат в края на сезона!



Две млади жени излезли от бара в четири през нощта, пияни като талпи.
По пътя за вкъщи, минавайки през гробищата страшно им се приходило по голяма нужда. Разбирайки, че няма тоалетна хартия, първата се избърсала с гащите си. Втората откъснала парче лента от един венец, поставен върху един от гробовете.
На сутринта мъжът на първата, намирайки своята любима мъртво пияна, позвънил на приятеля си - мъжа на втората дама.
- Човече, леко съм разтревожен! Тя никога не е спала толкова дълго, а и гащите й ги няма...
- Да ти имам проблемите!. Знаеш ли аз пък какво извадих от задника на Ленчето? (чете)
"Непоносимо е, че ни напускаш! Ти завинаги ще останеш в нашите сърца! 13-та Противопожарна бригада."...



На кучешки надбягвания се срещат немец, американец и българин.
Hемецът казва:
- Моят пес преди състезание винаги слуша записи с немски маpшове и затова постоянно побеждава.
Американецът:
- Ние с моя пес преди състезанието винаги ходим в Макдоналдс, затова победата му е сигурна.
Българинът:
- Абе, това са глупости! Аз на моя преди старта винаги му сипвам 200 грама ракия!
Немецът и американецът в един глас:
- И какво, побеждава ли?
- Нищо подобно! За сметка на това пък е най-забавен и весел на старта!



Изследванията показват, че 658 476 253 от 834 572 873 човека ги мързи да прочетат тези числа...



Искам вкъщи на стената да закача карта на света и да забивам кабърчета на местата, където съм бил. Само че, в началото трябва да отида на двете места в края на картата, за да не пада от стената...



- Искаш ли да ми кажеш нещо?
- Много те обичам! Сигурен съм, че с теб ще живеем дълго и щастливо!
- Още нещо?
- Скъпа, моля те да сложиш предпазителя на пистолета...



Пpистига японец в София. Посрещачите го питат:
- Трябва ли ви преводач?
- Hе, не трябва! Аз зная десет хиляди бъльгарска дума! - гоpдо
отвръща гостът. - Всичко е тук... (почуква с показалец по челото си) - в гъжа!



Най-страшното проклятие между пияници:
Да посрещнеш Нова година с нула промила!



Вървя си по улицата и гледам на една ограда написано "Х@Й".
Ама точно така, с "@" го написали. Аман от модератори!...



Срещат се двама приятели:
- Нещо ново при теб?
- Роди ми се син. Кръстихме го Светлана.
- А защо син, пък да се казва Светлана!?
- Ами, в родилния дом се объркаха и не му отрязаха пъпната връв...




Ако още вчера сте изгонили мъжа си от къщи, а той още седи пред вратата, опитайте да сложите друга парола на Wi-Fi.



"След 21-ви ще ми бъде много самотно и скучно без вас." - Чък Норис



Пътната обстановка в Разград: Пътищата са отворени само за скиори...



От това кой ще влезе пръв в къщата на Игнажден се гадае каква ще бъде и следващата година... мисля да си поръчам елитна проститутка вкъщи.



В България най-добрата снегопочистваща техника си остава ПРОЛЕТТА !!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар