Translate

понеделник, 17 декември 2012 г.

Абстиненция към добро настроение !


Отива образовано момче при родителите на гаджето си на село.
Цяла вечер яли и пили и накрая на вечерта бащата на момичето казва:
- И са к'во, ше мандръсаш ли?
- Ама, аз не, как така - притеснило се момчето.
- Е как така не бе, да не искаш да кажеш, че аз цела вечер съм хранил и поил педераст!



Една девойка се хванала на работа в крайпътно заведение. На следващото утро отпред спрял здрав "Харли Дейвидсън", и в заведението влязъл огромен космат, брадат, вонящ, целият в кожи байкър.
- Маце, три гюрука и два фара!
Удивена девойката отишла при готвача.
- Аааа, този ли?... Иска три порции мекици и две яйца на очи.
След минута девойката носи на байкъра боб чорба.
- Кви са тия лайна?! Аз си поръчах друго!
- Готвачът ме помоли да ви предам, че поръчката ви ще е готова след десет минути, а през това време можете да дадете газ...



Звъни се в цирка:
- Здравейте, аз съм говорещ кон и искам да работя при вас.
- Здравейте. А вие какво умеете?
- Да жонглирам, да го еба!...



Обява:
"Отделът за класическа литература в книжарница СПЕШНО ТЪРСИ купувач."





Най-жестокото несъответствие в моето детство - разминаването на аромата на тоалетния сапун с неговия вкус...



Мъжът ми не обича да ходи на избори. Казва, че това, с което иска да гласува, не влиза в урната...


Ние се научихме да летим в небето, като птици. Ние се научихме да плуваме в океана, като риби. Сега остава да се научим да живеем на земята, като хора.


Млада жена кандидатства за секретарка. Питат я:
- А с каква скорост печатате?
- 2000 знака в минута!
- (Удивено) И получава ли ви се?
- Да, някаква хуйня!



Момченцето, което много приличаше на майка си, ходеше само на родителските срещи...


Ако човек по някаква причина не иска да изпълни своя граждански дълг, държавата изпълнява по отношение на него съпружеския дълг.


- Каква е перфектната жена?
- Глуха и няма блондинка-нимфоманка, чийто баща има кръчма.


- Искам да удавя мъката си, но не мога да накарам змийътъ да влезе в басейна!


По време на световния шампионат група немски биатлонисти случайно превзели Полша.






Няма коментари:

Публикуване на коментар