Translate

петък, 21 декември 2012 г.

КРАЯТ НА ....

да бягаме, както можем !


Айде лека от мен, а утре ако видиш падаща звезда по-голяма от Луната - не си пожелавай нищо.



Влиза един в кръчмата,поръчва си 5 бутилки водка и сяда на една маса... Келнерката му ги носи и го пита:
- Вие сигурно имате някакъв празник?
Той й отговаря:
- За първи път в живота си разбрах какво е минет...
Тя:
- Оооо! Та това е голям празник! По-добре да ви донеса шампанско!?
- Не! Този вкус не се отмива с шампанско...



Младеж казва на бащата на приятелката си:
- Аз разбирам, че това е само формалност, но нали нямате нищо против, ако поискам ръката на вашата дъщеря?
- Кой казва, че това е "само формалност"?! - се ядосва бащата.
- Гинекологът...



Джеймс Камерън искал Чък Норис да играе ролята на терминатора, но осъзнал, че това би превърнало филма му в документален, затова се спрял на Арнолд Шварценегер.



На 22.12.2012г. ще има парти с единствените оцелели – това са Рич и Брук от “Дързост и красота”, Дънкан Маклауд, Чък Норис и Лили Иванова!



- Уролог? Най-отвратителният възможен тип! Погледна презрително члена ми, пипна го гнусливо с два пръста, а после ми написа сметка, все едно, че ми беше направил свирка.



Младеж постъпва в медицинския институт, в катедра "гинекология". Питат го:
- Прадядо ви е бил гинеколог, дядо ви и баща ви също. Династия ли сте?
- Не бе, не можем да се нагледаме...













Няма коментари:

Публикуване на коментар