Translate

събота, 15 декември 2012 г.

МОЛИТВА


Дай ми спокойствие, за да приема нещата, които не мога да променя,
Куража да променя нещата, които не мога да приема,
и мъдростта да скрия телата на онези хора, които ми се наложи да убия днес,
защото ме вбесиха.
И също така ми помогни да бъда внимателен с пръстите, които настъпвам днес,
защото може да се окажат свързани със задника, който може да ми се наложи да целувам утре.
Помогни ми да давам по 100% от себе си в работата...
12% в понеделник
23% във вторник
40% в сряда
20% в четвъртък
5% в петък
И ми помогни да запомня...,
че когато имам наистина лош ден
и изглежда, че хората се опитват да ме вбесят,
ще ми отнеме само 42 мускула да се намръщя
и само 4, за да протегна средния си пръст и да им кажа да го духат.
Амин!




- До къде ни докараха катаджиите?! Сядам днес на тоалетната и за малко да се пристегна с тоалетната хартия!


-Имате ли свещички? 
-За какво? 
-Как за какво?...За гъзъ...!!! 



Пратил Господ Дева Мария на земята да му каже как живеят хората. Праща тя телеграма от Русия:"Тук хората пият, и пият, и пият. От дъжд на вятър работят. Общо взето - ужас".
Праща втора телеграма от Централна Европа:
"Тук хората работят здраво пет дни и си почиват два. Общо взето има ред. Утре летя за България".Чака Господ вести от България, ама няма нищо.
Праща Свети Петър да провери какво става.
Отива той и какво да види - танцува Дева Мария върху маса, около нея хвърчат салфетки, лее се уиски, свири музика, ядене и пиене много, хората мъртво пияни и много весели.
- Какво става, Дева Мария?- втрещено попитал Свети Петър.А тя му отвърнала:
- Пепи, кажи на Боги, че Мими няма да се връща.




Вървели си две монахини, едната с математическо, а другата с логическо мислене. 
По едно време тази с логическото казала: 
- Сестро, логически не мога да не забележа, че един мъж ни следи. 
- Сестро, математичеки мога да отбележа, че
мъжът се движи по ъгъл, cos на който е =sin, т.е. под 45 градуса, следователно може да ни следи. 
- Логически погледнато, сестро, трябва да забързаме. 
- Математически можем да увеличим скоростта си и да тръгнем по друг вектор и така да му се измъкнем. 
Направили така, обаче и мъжа забързал, те пак увеличавали своята скорост и променяли посоката, но и мъжът правел същото и продължавал да върви след тях. По едно време едната казала: 
- Сестро, логически този мъж ни следи, логически рано или късно ще ни хване, логически трябва да се разделим, логически той ще тръгне след едната, така другата ще се прибере спокойна.
- Математически, сестро, твоята теория е вярна, математически трябва да се срещнем пред манастира след 30 минути. 
Разделили се и мъжът тръгнал след тази с логическото мислене, другата монахиня стигнала до манастира и зачакала. Чакала ли чакала, но монахинята с логическото мислене никаква я нямало. След 1 час дошла запъхтяна. 
-Сестро, какво стана? Математически трябваше да си тук преди 30 минути. 
-Логически той тръгна след мен. 
-И ти какво? 
-Логически забързах. 
-И той какво? 
-Логически и той забърза. 
-И ти какво? 
-Логически почнах да тичам. 
-И той какво? 
-Логически той се затича след мен. 
-И ти какво? 
-Логически спрях.
-И той какво? 
-Логически и той спря. 
-И ти какво? 
-Логически си вдигнах полата.
-И тои какво? 
-Логически той си свали гащите. 
-И какво стана? 
-Логически монахиня с вдигната пола тича по-бързо от мъж със свалени гащи



Обичам родината, но мразя държавата. Това прави отношението ми към България неутрално.



- В Монголия имат обичaй: когaто в семейството се роди син - бащата посажда дърво. Ако синът порасне глупав - отсичат дървото...
- Бил съм Монголия... Степ до хоризонтa...



По-добре да срещнеш доктора си в църквата, отколкото свещеника в болницата.



Бисери в аптеката: 

- Дайте ми един ГЛИСТЕР аналгин. 

Kалиев сперманганат имате ли? 

Една скилидка Аналгин 

-Аз съм от тези, дето пият гинко, за да не забравят да си вземат виаграта. 

Членник Балкански имате ли? 

сироп на д-р Тайсън 

Презервативи Дурасел да ми дадете. 

-Дайте ми чайкафарма 
- Моля?! 
- чайкафарма - за високо кръвно..... 

хапчета за заплес (запек) 

Можете ли да ми поправите "черчеветата" на очилата? 

Тези хапове за изрусяването(оросяване)вече не ми вършат работа. 


Копчета за хлебарки имате ли? 


едно бухтерче аналгин 
колгейт макс грип 


дай 1 блистер от ония моите /на шайкафарма/ 


Какво е разписанието на това хапче? 


Тирамифлу (Терафлу) имате ли? 


Колко струва гали премагали ? 



Няма коментари:

Публикуване на коментар