Translate

четвъртък, 13 декември 2012 г.

Създавам проблеми с материали на клиента !



Ожениха се на 07.07.07 и още около 08.08.08 видяха, че идилията свършва. На 09.09.09 проведоха много сериозен отговор и си дадоха срок до 10.10.10. На 11.11.11 се разбраха, че така повече не може. На 12.12.12 им приключи развода.




Дали на първокласник десет лева.
- Десет лева! Аз съм богат!
Дали на шестокласник десет лева.
- О, десет лева. Ще ми стигнат за Макдоналдс.
Дали на единадесетокласник десет лева.
- Хъм, десет лева. Това пари ли са?
Дали на студент десет лева.
- Десет лева! Аз съм богат!...



Срещат се двама:
- Как си?
- Как, напоследък фатално не ми върви. Скоро качих една мадама на автостоп, и... сега ме обвинява в посегателство над половата й неприкосновеност. Днес бях в съда и ме глобиха 350 лева. И това не е всичко - когато съдията я видя, ме глоба още 500 лева за каране в нетрезво състояние.



Момченцето от бедно семейство цял живот така и не разбра, че има алергия към черния хайвер.



Нощ, кал, мъгла, киша. Цялата гадост в една нощ. Карал си един човек Камаза. Видял кола обърната на една страна да буксува с пълна газ. Шофьорът решил да му помогне. Спрял Камаза, приближил и отворил вратата:
- Господине, имате ли нужда от помощ?
Човекът в колата го погледнал и припаднал. Шофьорът бързо го качил в Камаза и го закарал в най-близката болница. Оставил го на лекарите и се качил в камиона. Затворил вратата, пуснал двигателя, запалил цигара и се зачудил, защо онзи припаднал? Решил да разбере, изгасил двигателя и отишъл пак в болницата. Човекът, когото докарал вече се бил освестил. Шофьорът го попитал:
- Аз исках да ти помогна, а ти защо припадна?
Онзи му отговорил:
- Ами, посред нощ, кал, мъгла и киша, шпоря със 120км/ч и ти ми отваряш вратата!...



- Ей, очилатия, как да стигна до библиотеката?
- С:WINDОWS\sуstеm\SYSТЕМ.dll



Мъжете са като пилетата - двадесет метра от къщата и вече са ничии.







Няма коментари:

Публикуване на коментар