Translate

сряда, 19 декември 2012 г.

Пинокио!




Един пияница наквасен се клатушка в парка. Изведнъж какво да види? Срещу него отнякъде изскочил някакъв елен. Блъснал го на земята и изчезнал нататък. Пияният втрещен тръгнал да се изправя и ... ужас! В следващия миг отнякъде изскочила мечка. Блъснала го и тя и без да му обръща внимание, изчезнала. Пияницата шокиран тръгнал пак да се изправя от земята и ... шок! Изскочил кон. И той го трупирал на земята и изчезнал. Пияницата, вече побеснял от яд, тръгнал да става със стиснати юмруци, когато отнякъде проехтял мъжки глас:
- Ало-о-о-о!... Господине-е-е!!! ... Разкарайте се от детската въртележка!



Върви Исус Христос през пустинята. Изведнъж среща един дядка, който реве, та се къса.
- Защо плачеш - питал го Христос.
- Изгубих сина си...
- А как изглеждаше?
- Ами имаше пирони по ръцете и краката.
- Татко?!
- Пинокио!



Влиза Стоичков в бар в Ню Йорк и вика на келнера:
- Ей ти!
И му донесли 8 чая.



- Кой е измислил секса?
- Как кой? Ами гърците! Нали те са измислили всичко!? След тях, обаче, римляните го усъвършенствали.
- Как?
- Като добавили жената ...




Истинското име на Лили Иванова всъщност е Дънкан Маклауд.



Нане и Вуте трябвало да убият селския бик!
Решили да го халосат с 10-килограмов чук по челото.
Нане казал: Аз съм хуманист и не мога да го гледам докато го удрям. Затова Вуте ти го дръж за рогите, аз ще си сложа един чул на главата и ще го халосам.
Ударил Нане първи път - свалил чула, а бика си стои?!
Ударил Нане втори път - свалил чула, а бика си стои?!
А на третия път Вуте му вика: Ако ме халосаш още веднъж по главата, да знаеш че ще опущим бико...



"Всеки би постъпил така на мое място..." - казал Херкулес, след като удушил с голи ръце Немейския лъв.



"Ако Барби е наистина толкова популярна, защо се налага да й купувате приятели?"



И принцът ... цеунал жабата и тя се превърнала в принцеса. С кайма и кашкавал.



Когато говориш с Бог - това е молитва.
А когато Бог говори с теб - това е шизофрения.



"Някои хора разправят за мен, че съм ужасен човек.
Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша.
Пазя го в един буркан със спирт на бюрото си."
(изказването се приписва на Стивън Кинг)









Няма коментари:

Публикуване на коментар