Translate

вторник, 4 декември 2012 г.

ПАТКАФАРМА




Пролет е. Лисицата, вълкът и мечката седят под едно дърво и споделят живота си през зимата. Лисицата и вълкът проскубани, пребити, а мечката - дебела и лъскава.
Лисицата:
- Зимувах кокошарника. По една кокошка на седмицата хапвах, но гадните хора преброиха кокошките, разбраха, че има липси и поставиха капани - едва се измъкнах.
Вълкът:
- А аз в свинарника. По една свиня на седмицата хапвах, но хората ги преброиха, докараха кучета - едва избягах. А ти, Мецо, в бърлогата ли беше?
- Ами, не, презимувах на един строеж...
- ???
- Там е пълно с цигани. Кой ги брои въобще?




Пациент от Карлово: Може ли едно за кръвно на "Паткафарма". 


Разговор между клиент от мъжки пол и фармацевт: 
Клиент: - Извинете, бихте ли ми дали една таблетка Трибестан! 
Фармацевт: - Бих могла да Ви дам една таблетка Виагра или Левитра. 
Клиент: - Аз искам Трибестан, не се нуждая от продуктите, които ми предлагате. Налага ми се да пътувам със самолет, а ми става лошо. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар