Translate

петък, 4 януари 2013 г.

% - шах мат



Как изглежда жена, когато си е сложила колана в колата? 
- Те така - % 



- Мамо ма, обичам го! 
- Кажи му! 
- Мууу!



Докато доказваше на мъжа си, че умее да мълчи й пресипна гласа.


Едно време "Зареди се със салфетки." означаваше, че ще ти пуснат тъжен филм, а сега-че ще те водят на чалга.


С приятелите имаме традиция, всяка година на 31-ви декември да ходим...щото на първи януари вече не можем...


Има едно нещо, което мразя на Новата година, че пиша датата грешно първите три месеца!


- Ало, справки? Бихте ли ми казали, къде се продава Виагра за жени?
- Във всеки ювелирен магазин.



Искам на старини да имам приятелка, на която да мога да се обадя и да кажа:"Дърта коза такава, кога ще излезем да потрошим пенсията?"


Бизнес елит - олимпийски надежди превърнали се в данъчни разочарования.


- Докторе, имам проблем! Само да се напия вечер и сутрин ми е толкова зле. Какво може да ми помогнете? 
- А опитахте ли да не се напивате вечер? 
- Опитах. Напивах се сутрин, но тогава пък вечер не ми е никак добре.



- Какви момичета харесваш? 
- Високи и дългокраки... 
- Ама ти си толкова дребничък! 
- Трябва ми да се боядиса тавана...



- Аз съм дебела, и почти никой не ме обича! 
- Не е вярно, не говори така! 
- Как? 
- "Почти".



Забавянето по връщането на паметника Цар Освободител след ремонта било заради трудната задача - на какъв език да напишат паметната записка, която се поставя в капсула в самия паметник за поколенията, и която ще отворят след сто години. Изборът на език бил труден - ромски или турски...


В страните, където е забранен алкохола, всички помнят своя първи сексуален опит.



Отива заекът в сладкарницата, поръчва си кафе и кифла и отива до тоалетната, да си измие ръцете. Когато се връща гледа кафето му изпито.
- Кой ми изпи кафето? - попитал заекът.
Никакъв отговор.
- Пак питам, кой ми изпи кафето?
Никакъв отговор.
- Кой ми изпи кафето бе?! - изкрещял ядосано заекът.
- Аз - изправила се мечката.
- А кифлата защо не изяде?




Няма коментари:

Публикуване на коментар