Translate

вторник, 8 януари 2013 г.

Дружеството на Анонимните Алкохоликци


Събрание на Дружеството на Анонимните Алкохоликци. 
Става един: 
- Аз съм Пешо. Аз съм алкохолик. Пих 10 години, не пия от 2 месеца. 
Всички в хор: 
- Здравей, Пешо! 
Става втори: 
- Аз съм Кольо. Аз съм алкохолик. Пих 15 години, не пия от 5 месеца. 
- Здравей, Кольо! 
Става трети: 
- Аз съм Мишо. Аз съм алкохолик. Пих 20 години, не пия от една година. 
- Здравей, Мишо! 
Става новият: 
- Аз съм Жоро, спя с Григор... 
Всички възмутено: 
- УУУУУУУ!!! ПЕДЕРАС!!! 
- Не, но всичко започна на пияна глава...




Блондинкa тича при доктора: 
- Докторе! Ужили ме стършел! 
- Нищо, сега ще го намажем с мехлем. 
- Но кaк ще го хванете? Той сигурно вече е отлетял далече! 
- Ама не, ще намажа мястото, където ви е ужилил. 
- А-a-a, в пaрка нa пейката под едно дърво... 
Докторът, подбелва очи: 
- Не, ще намажа тази част от тялото ви, по която ви е ужилил стършела, и ще ви мине. 
- Ами така кажете, докторе! Ужили ме по пръста. 
- Кой по-точно? 
- Откъде да знaм?! Всички стършели ми изглеждат еднакви.




Съвременното поколение по нищо не се отличава от нашето. Също расте. Също отива да учи във ВУЗ. Също пали първата си цигара. Също се изнася от къщи. Също се жени. Също ражда деца... 
Само че в обратна последователност..



- И все пак тя се върти! - казал Галилей, лежащ насред конопеното поле.


След пет пропуска грузинският биатлонист разряза мишената с кинжал.


Веднъж Чък Норис изял 4 костенурки.Когато се изходил те вече можели да говорят и владеели карате.


Най-голямата заблуда при жените - "Той ще се промени". 
Най-голямата заблуда при мъжете - "Да вземем едно шише, трябва да стигне."



Навреме изпитите пари - най-добрата защита от инфлацията!


Еко елхи от Чернобил - светят без лампички.



Разговор в къщи: 
- Иване, какво правиш? 
- Окачвам полилея и оставям да изстине кованото желязо докато в Трета книга от Стария завед вятър ще духа само от север, а в Русия новата песен на Тейлър Суифт е сред водещите книгопроизводители в авиацията докато си караш автомобила знаеш ли как се прави телешко варено? 
- Ъъъъ, какви ги говориш? 
-.. сменям каналите на телевизора - нищо интересно не 
намирам.



Няма коментари:

Публикуване на коментар