Translate

петък, 11 януари 2013 г.

Кви са тия сватби?


Един 102 годишен дядка решил да се жени за две години по-младата му съседка. Отишъл той в църквата да уговори датата с попа. Попа му казал обаче:
- Не мога чадо, тази седмица не мога, ела другата ще ви приема с булката.
- Хм, дядо попе, другата се жени татко, не мога.
Попът доста се стреснал, но отвърнал:
- Еми, чадо ела по-другата, пак ще съм свободен.
- Нееее, дядо попе, по-другата ще се жени дядо ми.
Попа вече едвам сдържайки го попитал:
- Абе какво е тва вашето семейство, кви са тия сватби? Как така дядо ти ще се жени?
- Ми и той не иска, ама техните го карат!



Снегът пада със скорост 14 статуса в минута.


Изнасилили баба и в съда я питат:
- Бабо, кога ви беше най-трудно?
- Когато ми вдигна краката и пръстта от галошите ми влезе в очите.



И така не е зле!.. Помислих си аз, хвърляйки чехъл по котката, а улучвайки тъщата в челото.


Ходих на народен лечител. Разправят, че може да излекува всичко. А на самия него му текат сополите...


7-годишен ограби учителката си - взел й 130 лева. А защо никой не попита учителката защо носи със себе си три брутни заплати.


Две блондинки си говорят:
- Моят вчера ми подари един огромен букет цветя и сега к'во - сигурно си мисли, че цяла седмица ще му лежа с краката нагоре. 
- Що бе, муцка, ваза нямаш ли си?



- Отворете, полиция! 
- Ама ние не сме викали полиция, а компаньонки! 
- Не вие, съседите ви ни повикаха! 
- Еми да си ви чукат те тогава, какво ни занимавате!



Иванчо с техните на плажа:
- Жена,ела да се поразходим зад дюните!
- Стига бе! Детето е тук!
След кратка уговорка майка му склонява,
Иванчо обаче ги проследява ....
.... - Тате какво правихте там бе,голи един върху друг?
- Помпих майка ти,че ще влиза да плува,та да не потъне.
- Аааа,ясно.Той чичо Гошо вчера я помпи, даже накрая, с език я пробва дали не пропуска!



‎-Откъде взимате парите Г-н Цветанов?-попитал следователя
-От скрина.
-А там Кой ги слага?- продължи разследващия
-Тъста ми.
-А на него кой му ги дава?
-Аз му ги давам - отговорил Цветанов
-Е добре де,а вие откъде ги взимате?
-От скрина.......



Бойко Борисов да дойде да резне лентата. Направих път между моя вход и съседния :)))


Обява във вестник: Мъж на средна възраст красив, чаровен, умен търси жена с трактор. Моля, изпратете снимка на трактора!


Понякога в киното ми се иска да мръдна мишката, за да разбера колко остава до края.


Отишъл един гей...или както ние си му казваме педераст на лекар и му казва:
- Докторе ..много се страхувам да не хвана СПИН..кажете ми някаква профилактика или средство за предпазване.
- Добре. Има един метод...Отиваш на пазара и купуваш половин кило презряли круши, две кофички меки червени джанки и и половинка праскови. Изяждаш всичко това и после изпиваш половин литър топла вода.
А педераста пита:
-Ще помогне ли?
-Не! Ама поне ще ти покаже за какво служи задника!


Мъж заварва жена си с любовник. Хваща го за ушите и го хвърля през прозореца от втория етаж. На следващия ден мъжът се прибира, а любовникът, целият бинтован, отново е в леглото при съпругата. Мъжът отново го изхвърля през прозореца. На третия ден мъжът отваря вратата на спалнята, а любовникът лежи с гипсирани крака и пита:
- Ти какво искаш от мене, бе?
- Не искам да идваш при жена ми!
- И защо не каза веднага , а ме хвърляш през прозореца ..?!



Един мъж може лесно да бъде изнервен, ако сутрин жената, прозявайки се, го попита:
- Снощи още дълго ли ме чука?



- Какво казал Господ като направил втория циганин?
- Да му еб@ м@йката, пак го препекох.



Няма коментари:

Публикуване на коментар