Translate

понеделник, 21 януари 2013 г.

"Москвич-412"


-Ама как, бе, младеж? Как да го свържа?
-Сирене "Булка" от едната страна, пистолет без пълнител от другата и все едно гледаш всички български канали. Това е.



Тази нощ беше откраднат "Москвич-412" .... Смисълът все още се изяснява.



Добрите момичета чакат принца на белия кон, лошите - амнистия.



Във Фейсбук - богиня, на живо - тиня



На този свят не съществува нито една причина да не се напиеш!



"ТОВА КОЕТО НЕ МЕ УБИВА... ПОСЛЕ МНОГО СЪЖАЛЯВА."
/А. Доган/



Половият хормон е най-силния халюциноген... Пред теб стои най-обикновена кучка, а той ти показва мило и нежно прекрасно създание.



Пътува бензиновоз, зад него се влачи верига. Спира го катаджия:
- Такааа, защо с верига?
- За да отива електричеството в земята.
- Това е ясно. А веригата за какво е?
- Хмм. Ами, ако удари мълния, всичко отива в земята.
- Абе, това ми е ясно, а веригата за какво ти е?
Мъжът не издържа, спира преминаваща Жигула и моли шофьора:
- Слушай, приятел, обясни му, за какво ми е веригата.
Шофьорът на Жигулата излиза:
- Разбирате ли, за да не се взриви бензина, за да не възникне искра.
- А-а-а, разбрах.
Бензиновозът щастливо си заминава.
А катаджията се обръща към шофьора на Жигулата:
- Такааа, защо си без ВЕРИГА?...



Екстрасенсите са три вида - шизофреници, шарлатани и мошеници.



- Женските ръце трябва да треперят от подаръци, краката от секс, а сърцето от любов!
- А ти, скъпа, няма ли да се пръснеш от резонанса?



Жените обичат, когато ги сравняват с котки.
Наречеш я котенце и тя веднага си се представя като горда, изящна, независима хищница...
Странно, а защо не примитивна, космата, съскаща по ъглите истеричка?



Дон Кихот:
- Санчо, приятел ли си ми?
Санчo Панса:
- Вече не! Стига! Хайде да намерим някакви жени!



- Как попаднахте в централата на ЦРУ?
- Аз съм агент!
- На КГБ?
- Не, агент по продажбите на Орифлейм!



Няма коментари:

Публикуване на коментар